Odstąpienie od umowy

 Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do 14 dniowego odstąpienia od umowy kupna sprzedaży bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenia woli drogą e-mailową lub pisemną na adresy dostępne dole strony (stopka) kosmetykinatura.pl oraz odesłać zamówione produkty na adres korespondencyjny. Do zachowania 14 dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia nie później niż 14 dni od daty doręczenia przesyłki na wskazany w zamówieniu adres.

  2. W celu odstąpienia od umowy kupna sprzedaży można skorzystać z formularza, który jest dołączany do wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia (zawarcia umowy kupna-sprzedaży na odległość).

  3. Według obowiązującego prawa konsumentowi przysługuje zwrot całości kosztów zakupu produktu oraz kosztów standardowej przesyłki. Natomiast koszty związane ze zwrotem zakupionego towaru leżą po stronie konsumenta.

  4. Konsument nie ma prawa odstąpienia od umowy w przypadku zakupu produktów z kończącym się terminem ważności, o którym był uprzednio poinformowany oraz w przypadku zakupów produktów, które zostały rozpakowane, a ze względu na swoją właściwość nie nadają się po tym fakcie do odesłania.

  5. W przypadku utraty części wartości zakupionych produktów po ich rozpakowaniu przez konsumenta, konsumentowi nadal przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Jednakże kwota do zwrotu jest pomniejszana o szacunkowy spadek wartości rynkowej zwracanego produktu.

Druk odstąpienia od umowy jest do pobrania >>TUTAJ<<.

Prawo do rękojmi

  1. Prawo do rękojmi obejmuje odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność fizyczną lub prawną sprzedawanego towaru z umową kupna-sprzedaży.

  2. Rękojmia obejmuje 24 miesiące od daty zakupu, jednakże po upływie 12 miesięcy rolą konsumenta jest udowodnienie, że wada produktu występowała już przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży.

Reklamacje i zwroty

  1. W każdym przypadku klient ma prawo złożyć reklamację związaną z zawartą umową kupna-sprzedaży.

  2. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się ze sklepem kosmetykinatura.pl na adres e-mailowy lub korespondencyjny dostępny stopce na stronie kosmetykinatura.pl

  3. W ramach składanej reklamacji należy przesłać dane klienta, dane produktu lub zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz określić swoje żądania (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

  4. Do złożenia reklamacji można skorzystać z formularza reklamacji przesyłanego w załączeniu razem z dokumentami potwierdzającymi transakcję kupna-sprzedaży.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel